Ὁ Ὠνάσης στό θέατρο ἀπό τόν Anthony Skordi

ΤΟΝ παντοδύναμο καί γοητευτικό Ἕλληνα κροῖσο Ἀριστοτέλη Ὠνάση…

… ζωντανεύει στήν σκηνή ὁ διάσημος Ἑλληνοαμερικανός ἠθοποιός Anthony Skordi (Ἄντονυ Σκορδῆς), στόν συναρπαστικό μονόλογο «Onassis. Theplay», πού ὑπογράφει ὁ ἴδιος μαζί μέ τόν ἐπιτυχημένο σεναριογράφο Willard Simms, σέ σκηνοθεσία τοῦ Bruce Katzman. Ἡ παράστασις ἔκανε πρεμιέρα πρίν ἀπό λίγα χρόνια στό θέατρο «Stella Adler» τοῦ Λός Ἄντζελες, ἀποσπώντας διθυραμβικές κριτικές καί σύντομα θά παρουσιασθεῖ καί σέ θέατρο στήν Νέα Ὑόρκη. Ἡ παραγωγή στήν Ἑλλάδα εἶναι τῶν «Ἀθηναϊκῶν Θεάτρων».

Τό ἔργο εἶναι βασισμένο στήν ζωή τοῦ Ἀριστοτέλη Ὠνάση ξεκινώντας ἀπό τήν γενέτειρα πόλη του, τήν Σμύρνη, καί φθάνοντας μέχρι τόν θάνατό του στήν Γαλλία τό 1975. Χάρη στίς ἑλληνοκυπριακές ρίζες, τήν παράδοση καί τόν τρόπο πού μεγάλωσε, ὁ συγγραφεύς καί πρωταγωνιστής Anthony Skordi ἀφουγκράζεται τήν ἑλληνική νοοτροπία καί σκιαγραφεῖ μέ μαεστρία τό πορτραῖτο τοῦ μεγιστᾶνος, μεταφέροντας μερικές ἀπό τίς πιό σημαντικές στιγμές τῆς ζωῆς του στήν σκηνή.

Ἀφηγεῖται γεγονότα καί συνδιαλέγεται μέ πρόσωπα πού σημάδεψαν καί οὐσιαστικά καθόρισαν τήν ζωή τοῦ Ἕλληνος κροίσου. Ἡ Μαρία Κάλλας, ὁ μεγάλος ἔρωτάς του, ὁ γυιός του ὁ Ἀλέξανδρος καί ὁ τραγικός θάνατός του, ὁ θεῖος του πού ἀπαγχονίσθηκε δημοσίως, οἱ δύο σύζυγοί του, ἡ Τίνα Λιβανοῦ καί ἡ Τζάκυ Ὠνάση.

Ἄλλοτε δραματικά καί ἄλλοτε μέ πολύ χιοῦμορ ἡ ζωή τοῦ Ὠνάση ξετυλίγεται προκαλώντας τά ἴδια συναισθήματα πού ὁ ἴδιος δημιουργοῦσε στούς γύρω του. Μέ ὁποιαδήποτε ἀφορμή καί ἄν τόν γνώρισε κάποιος, ἀκόμη καί ἀρχηγοί κρατῶν τούς ὁποίους ἤξερε νά διασκεδάζει, αὐτό πού ὅλοι παραδέχονται εἶναι ἡ μυθική γοητεία του, ἡ θρυλική φιλοξενία του, ἡ γλυκύτητά του, ἡ διορατικότητα, ἡ ἐξυπνάδα του καί ἡ ἀμύθητη περιουσία του.

Ὁ Anthony Skordi ἔχει γεννηθεῖ στό Λονδῖνο ἀπό Κυπρίους γονεῖς. Ἔχει παρακολουθήσει μαθήματα στό Drama Centre στό Λονδῖνο καί ἦταν μέλος τῆς Royal Shakespeare Company καί τῆς Moving Theatre Company τῆς Βανέσσα Ρεντγκραίηβ. Ἐργάζεται στήν Ἀμερική καί στήν Εὐρώπη.

Ἡ παράστασις θά ἀνεβεῖ στό θερινό θέατρο «Λαμπέτη» (Λ. Ἀλεξάνδρας 106) στίς 4 καί 5 Σεπτεμβρίου (9μ.μ.) μέ ὑπέρτιτλους στά ἑλληνικά.

Ειδήσεις / Άρθρα

Ἑλλάς: Πρώτη στήν φτώχεια στήν Εὐρώπη σύμφωνα μέ τήν Eurostat

Εφημερίς Εστία
2 στούς 3 Ἕλληνες δηλώνουν πώς δέν μποροῦν νά καλύψουν τίς ἀνάγκες τους – Διπλάσιο ποσοστό καί ἀπό τήν Βουλγαρία! – Ἡ σταθερότης παράγει φτώχεια – Μετά τόν ΟΟΣΑ ἀποκαλυπτήρια καί ἀπό τίς Βρυξέλλες

Εἶναι ἡ Ἑλλάδα, ἀνόητοι

Μανώλης Κοττάκης
«Οἱ ἀνεπαρκεῖς πολιτικές ἡγεσίες, ἡ πολιτική ἧττα μεγάλων διαστάσεων στήν Οὐκρανία καί ἡ ἐξασθένηση τῆς ἐθνικῆς γραμμῆς»

Έκθεση φωτογραφίας «APOCOSMOS: Σφακιανές Μαδάρες, η Άγρια Δύση της Κρήτης»

Εφημερίς Εστία
Η έκθεση φωτογραφίας «APOCOSMOS: Σφακιανές Μαδάρες, η Άγρια Δύση της Κρήτης» του δημοσιογράφου Γιώργου Στ. Πατρουδάκη προσφέρει τη σπάνια ευκαιρία μιας γνωριμίας μας με τις απόκοσμες και μεγαλοπρεπείς σφακιανές Μαδάρες, φιλοδοξώντας, παράλληλα, να αναδείξει την ακριβοθώρητη ομορφιά της σχεδόν απροσπέλαστης αυτής περιοχής, να ενημερώσει την κοινή γνώμη για τους θησαυρούς που κρύβει και να συμβάλλει, ώστε να μπει σε ειδικό καθεστώς προστασίας από την Unesco.

Νέο ἔκτακτο φόρο στά κέρδη τῶν παραγωγῶν ἠλεκτρισμοῦ μελετᾶ ἡ Κυβέρνησις

Εφημερίς Εστία
ΜΕΤΑ τήν ἀπόρριψη ἀπό τήν Κομμισσιόν τοῦ σχεδίου γιά ἐπιβολή πλαφόν στίς τιμές χονδρικῆς τοῦ ρεύματος, ἡ Κυβέρνησις προσανατολίζεται στήν ἐπιβολή ἑνός νέου ἔκτακτου φόρου στά κέρδη τῶν ἑταιρειῶν ἐνέργειας –ἠλεκτροπαραγωγούς καί διυλιστήρια– μέ στόχο τήν ἄντληση ἐσόδων πού θά χρησιμοποιηθοῦν γιά τήν χορήγηση ἐπιδοτήσεων σέ καταναλωτές.

Ἡ νέα μορφή κινδυνολογίας καί τά Βαλκάνια

Δημήτρης Καπράνος
«Ἡ ρουμανική δημοκρατία κινδυνεύει γιά πρώτη φορά ἀπό τήν πτώση τοῦ κομμουνισμοῦ τό 1989, μέ μιά κατάσταση πού περιπλέκεται μετά τήν νίκη τοῦ Ντόναλντ Τράμπ στίς προεδρικές ἐκλογές στίς ΗΠΑ.»