Ο ΚΟΣΜΟΣ
Η ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ
Ἐκ Βρυξελλῶν τηλεγραφοῦν: «Ὑπό τόν τίτλον “Ἄνθρωποι τῆς ἐπικαιρότητος” ἡ ἐφημερίς τοῦ Βελγίου “Γκαζέτ βάν Ἀντβέρπεν” δημοσιεύει κύριον ἄρθρον εἰς τό ὁποῖον ἀναφέρεται: “Συνεχιστής τῆς ἑλληνικῆς παραδόσεως ὁ Ἕλλην πρωθυπουργός ἀνέθεσεν εἰς τόν υἱόν του τήν εὐθύνην ἀντιμετωπίσεως τῆς ἐναντίον του οἰκονομικῆς ἐπιχειρηματολογίας”». Ἀλλ’ ἡ ἀνάθεσις ἀξιωμάτων εἰς τόν υἱόν δέν εἶναι καθόλου σύμφωνος πρός τήν «ἑλληνικήν παράδοσιν»! Ἐνθυμίζει πολύ περισσότερον τόν Παπικόν «νεοποτισμόν» ἤ τήν παράδοσιν τῆς οἰκογενείας Κέννεδυ –τοσαύτῳ μᾶλλον, καθ’ ὅσον ὁ υἱός αὐτός εἶναι Ἀμερικανός!
ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ
ΕΦΘΑΣΕΝ
ΕΙΣ ΤΟ ΤΟΚΙΟ
ΤΟΚΙΟ
Ἡ Ἀφροδίτη τῆς Μήλου ἔφθασε χθές εἰς τήν Ἰαπωνίαν, κατόπιν θαλασσίου ταξιδίου ἐκ Γαλλίας ἑνός μηνός. Τό ἀριστούργημα αὐτό τῆς ἀρχαίας Ἑλληνικῆς Τέχνης ἐκτίθεται διά πρώτην φοράν ἐκτός τῆς Γαλλίας. Τό περίφημον ἄγαλμα μετεφέρθη εἰς τήν Ἰαπωνίαν ἐν τῷ πλαισίῳ τῶν μορφωτικῶν ἀνταλλαγῶν μεταξύ Γαλλίας καί Ἰαπωνίας ἐπ’ εὐκαιρίᾳ τοῦ Ὀλυμπιακοῦ ἔτους. Τό ἄγαλμα θά παραμείνῃ εἰς Ἰαπωνίαν μέχρι τῆς 17ης Μαΐου, ὁπότε θά μεταφερθῇ ἐκ νέου εἰς τό Μουσεῖον τοῦ Λούβρου.