Κορυφαίοι πλοιοκτήτες θα παρέμβουν στις εργασίες του 8ου Ναυτιλιακού Συνεδρίου της Ναυτεμπορικής

Το συνέδριο θα λάβει χώρα Τετάρτη 15 Μαΐου 2024 και ώρα 12 το μεσημέρι στις Πέτρινες Αποθήκες του ΟΛΠ

Κορυφαίοι πλοιοκτήτες θα παρέμβουν στις εργασίες του 8ου Ναυτιλιακού Συνεδρίου της Ναυτεμπορικής, που θα πραγματοποιηθεί Τετάρτη 15 Μαΐου 2024 στις Πέτρινες Αποθήκες του ΟΛΠ.

Κορυφαίοι Έλληνες πλοιοκτήτες μεταξύ των οποίων οι κ.κ Γιώργος Προκοπίου, δρ. Νίκος Τσάκος και Χάρης Βαφειάς θα λάβουν το λόγο στη διάρκεια των εργασιών του 8ου Ναυτιλιακού Συνεδρίου της Ναυτεμπορικής, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 15 Μαΐου 2024 και ώρα 12 το μεσημέρι στις Πέτρινες Αποθήκες του ΟΛΠ.

Η ατζέντα

Οι παρεμβάσεις τους αναμένεται να δώσουν το έναυσμα για να ανοίξει μια μεγάλη συζήτηση, που αφορά τις κρίσιμες αποφάσεις που καλείτε να λάβει τα επόμενα χρόνια η ναυτιλιακή βιομηχανία, και ο ελληνικός εφοπλισμός, η μεγαλύτερη ναυτιλία του κόσμου.

Κρίσιμα θέματα που αφορούν το διεθνές θαλάσσιο εμπόριο, την πράσινη μετάβαση, τις ναυπηγήσεις, τις εξελίξεις σε γεωπολιτικό επίπεδο, τον τραπεζικό δανεισμό, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την τεχνική νοημοσύνη.

Ανάμεσα στις θεματικές ενότητες που θα αναπτυχθούν είναι και θέματα αιχμής της ναυτιλιακής βιομηχανίας.

Συγκεκριμένα στο πάνελ των πλοιοκτητών θα παρέμβουν οι κ.κ:

Γιώργος Προκοπίου, πλοιοκτήτης, ιδρυτής των εταιρειών Dynacom Tankers, Sea Traders και Dynagas,

Γιώργος Προκοπίου – INTIME NEWS/Λιάκος Γιάννης

Δρ. Νίκος Τσάκος, ιδρυτής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN) Limited

Χάρης Βαφειάς, ιδρυτής StealthGas, Imperial Petroleum, C3iS.

Paterakis Photo/ Νίκη Πατεράκη

Συντονιστής θα είναι ο κ. Φαίδων Τομάζος, co-founder και Managing Director της Cass Technava.

Η συζήτηση θα επικεντρωθεί στα θέματα που απασχολούν τους πλοιοκτήτες, όπως οι επιλογές ναυπήγησης νέων πλοίων σε σχέση με τα μέτρα που έρχονται εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής, το ευρύτερο κανονιστικό πλαίσιο, οι τάσεις στις διεθνείς αγορές και πώς αυτές επηρεάζουν τις ναυλαγορές.

Η ναυτιλία καλείται να προσαρμοστεί σε ένα υψηλά ρυθμιζόμενο περιβάλλον ύστερα από φυσικές καταστροφές, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση του κόστους.

Το 8ο ναυτιλιακό συνέδριο της Ναυτεμπορικής αναμένεται να έχει έντονο ενδιαφέρον καθώς σημαίνουσες προσωπικότητες της ναυτιλιακής κοινότητας θα παρέμβουν και στα υπόλοιπα panels.

Ειδήσεις / Άρθρα

Βερολῖνο: Δίνει φύλλο πορείας γιά τήν Ἑλλάδα σέ χιλιάδες μετανάστες

Εφημερίς Εστία
Ἀπόφασις τοῦ Ἀνωτάτου Δικαστηρίου αἴρει τό τελευταῖο νομικό ἐμπόδιο γιά τήν ἔναρξη ἐπιστροφῶν – Πρό τῶν ἐπιπτώσεων τῶν συμφωνιῶν τοῦ Δουβλίνου γιά μία ἀκόμη φορά ἡ χώρα μας

Ἀνάστασις καί ἐπανάστασις

Εφημερίς Εστία
ΑΥΤΕΣ τίς ἡμέρες τῶν Ἁγίων Παθῶν, ἄς ὑψωθῶμεν δι’ ὀλίγον ὑπεράνω τῶν φροντίδων τῆς ὑλικῆς ζωῆς.

Κλιμακώνονται οἱ ἀντιδράσεις τῆς Τουρκίας στήν θαλάσσια χωροθέτηση

Εφημερίς Εστία
Η ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ἀντίδρασις τῆς Τουρκίας μετά τήν ἀνακοίνωση τοῦ Θαλάσσιου Χωτοταξικού Σχεδιασμοῦ ἀπό τήν ἑλληνική Κυβέρνηση δέν υἱοθετήθηκε καί ἀπό τά τουρκικά ΜΜΕ, τά ὁποῖα φοβοῦνται ὅτι ἀκόμη καί οἱ τουρκικές παραλίες σέ Σμύρνη καί Ἀϊβαλί θά εἶναι ἀπλησίαστες γιά τούς Τούρκους.

Ἄς τά δοῦμε ὡς Παράδοση καί Παρακαταθήκη

Δημήτρης Καπράνος
«Σήμερα μαῦρος οὐρανός, σήμερα μαύρη μέρα» λέει ὁ λαός, ὁ ὁποῖος –παρά τίς ἐπίμονες προσπάθειες τῶν «προχωρημένων»– θά γεμίσει τό πρωί τούς ναούς γιά τήν Ἀποκαθήλωση, καί τό βράδυ θά ἀκολουθήσει τήν περιφορά τοῦ Ἐπιταφίου.

Σάββατον, 17 Ἀπριλίου 1965

Εφημερίς Εστία
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!