Παρασκευή, 16 Ἰανουαρίου 1959
Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΕΚ ΚΑΪΡΟΥ ΤΟ ΦΩΣ
«Τό δικαστήριον τῶν διαζυγίων θ’ ἀντιμετωπίσῃ διά πρώτην φοράν ἐντός ἡμερῶν τό ἐρώτημα, ἄν τό “Χούλα-χούπ”, εἶναι χορός προσβάλλων τήν συζυγικήν σοβαρότητα. Τοῦτο ἰσχυρίζεται εἰς ἀγωγήν διαζυγίου ἐμποροϋπάλληλος τοῦ Καΐρου, θέλων νά χωρίσῃ τήν σύζυγόν του, “διότι χορεύει ‘Χούλα-Χούπ’, ἐνθυμίζουσαν ἀρτίσταν τσίρκου”». Ἕνας μαῦρος ἐμποροϋπάλληλος διδάσκει, οὕτω, συζυγικήν ἀξιοπρέπειαν εἰς ἑκατοντάδας χιλιάδων λευκῶν, τῶν ὁποίων τά κορίτσια καί αἱ σύζυγοι χορεύουν «Χούλα-Χούπ» εἰς δημόσια κέντρα, καταχειροκροτούμεναι! Ἀλλά ἦλθε, φαίνεται, ἡ ὥρα νά δώσουν οἱ «ὑποανάπτυκτοι» μαθήματα εἰς τούς ἀνεπτυγμένους.
ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ
ΠΑΡ’ ΟΛΙΓΟΝ ΝΑ ΜΕΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΣ ΜΟΝΟΦΘΑΛΜΟΣ
Κατά τηλεγράφημα τοῦ Γαλλ. Πρακτορείου ἐκ Χόλλυγουδ, ὁ Μάρλον Μπράντο ἐτραυματίσθη εἰς τήν δεξιάν ὀφρύν χθές, ἐνῷ ἐχειρίζετο ὅπλον κατά τό γύρισμα μιᾶς σκηνῆς τῆς ταινίας «Τζάκ ὁ Μονόφθαλμος». Ὁ Μπράντο ἠθέλησε νά ἀποδώσῃ πιστότερον τήν σκηνήν, ἡ ὁποία ἐπρόκειτο νά «γυρισθῇ». Ὁ ἠθοποιός Σλίμ Ὀΐκενς, «ἀντίπαλος» εἰς τήν γενομένην «συμπλοκήν», ἐπροξένησεν ἀκουσίως ἐλαφρόν τραῦμα ὑπεράνω τοῦ δεξιοῦ ὀφθαλμοῦ τοῦ Μπράντο. Μετά τήν ἐπίδεσιν τοῦ τραύματος, ὁ ἠθοποιός συνέχισε τό γύρισμα τῆς ταινίας.