Τετάρτη, 7 Ἀπριλίου 1965

Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΠΑΠΙΚΗ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΣ

«Ὁ “Ρωμαῖος Παρατηρητής”, τό γνωστόν ὄργανον τοῦ Βατικανοῦ, ἐπιτίθεται δριμύτατα κατά τῆς Σοφίας Λῶρεν, τῆς Κλαούντια Καρντινάλε καί τῆς Τζίνα Λολομπρίτζιντας, τάς ὁποίας κατηγορεῖ ὡς πρεσβευτίνες τῆς γύμνιας καί τῆς ἠθικῆς ἀποχαλινώσεως καί “πρωταγωνιστρίας τῆς κινηματογραφικῆς διαφθορᾶς”, μέ τάς τελευταίας ταινίας των». Ἔχει, βεβαίως, δίκαιον, κατ’ ἀρχήν, ἡ ἐφημερίς τοῦ Πάπα∙ ἀλλά καί ὁ συντάκτης της τί θέλει νά πηγαίνει εἰς τάς ταινίας τῶν ἐν λόγῳ… πρωτογαμπριστριῶν. Πολύ φοβούμεθα ὅτι τοῦ ἀρέσει, ἐνίοτε, ἀπό «Ρωμαῖος Παρατηρητής», νά γίνεται… Ρωμαῖος κρυπτοπαρατηρητής!…

Η ΕΚΤΕΛΕΣΙΣ
ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΟΔΟΠΟΙΪΑΣ

Ἐπέστρεψεν ἐκ τῆς περιοδείας του ὁ γεν. διευθυντής τοῦ Ὑπουργείου Δημοσίων Ἔργων κ. Ἀθανασόπουλος, ὅστις ὑπέβαλεν ἔκθεσιν εἰς τόν κ. ὑπουργόν ἐπί τῆς πορείας τῶν ἔργων ὁδοποιίας. Ὁ κ. Ἀθανασόπουλος ἐπεθεώρησε τό ὁδικόν κυρίως δίκτυον ἀπό Λαμίας μέχρι τῶν Ἑλληνοβουλγαρικῶν συνόρων. Εἰς τήν ἔκθεσίν του, ὁ κ. γενικός διευθυντής ἀνέφερεν ὅτι αἱ ἐργασίαι προχωροῦν μέ κανονικόν ρυθμόν καί συμφώνως πρός τάς ἀναληφθείσας ὑπό τῶν ἐργοληπτριῶν ἑταιρειῶν συμβατικάς ὑποχρεώσεις. Τό τμῆμα τῆς ἐθνικῆς ὁδοῦ Λαμίας-Φαρσάλων-Λαρίσης θά ἔχη, ὡς εἶναι, ἤδη, γνωστόν, παραδοθῆ εἰς τήν κυκλοφορίαν μέχρι τοῦ προσεχοῦς Ὀκτωβρίου, ὁπότε θά ὁλοκληρωθῆ ἡ ὁδός ἀπό Ἀθηνῶν μέχρι συνόρων.

Απόψεις

Προσφορά αγάπης από τη Μητρόπολη Νέας Ιωνίας

Εφημερίς Εστία
Από τον κ. Γαβριήλ, που συνοδευόταν από κληρικούς, εθελοντές και ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, δόθηκαν δέματα με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης σε πάνω από 500 οικογένειες

Διεθνές πιστοποιητικό μοναδικότητος τῆς ἑλληνικῆς γλώσσης ἀπό τήν UNESCO

Εφημερίς Εστία
Εἶναι ἡ ἀρχαιότερη ὁμιλουμένη χωρίς διακοπή, ἐδῶ καί 4.000 χρόνια – Ὕμνος ἀπό 88 κράτη πού ἀπεφάσισαν, μέ πρωτοβουλία τοῦ πρέσβεως Κουμουτσάκου, τήν καθιέρωση παγκόσμιας ἡμέρας γιά τόν ἑορτασμό της – Αὐτό πού δέν ἐκτιμᾶμε ἐμεῖς πού βαρβαρίζουμε, τό ἀναγνωρίζουν ξένα ἔθνη

Δύο ἐρωτήσεις γιά τά Τέμπη πρός τήν «Ὁμάδα Ἀλήθειας»

Μανώλης Κοττάκης
Η ΠΡΩΤΗ ἀντίδραση τοῦ κυβερνητικοῦ ἐκπροσώπου Στέλιου Πέτσα στό μακρινό 2022, ὅταν ἦρθαν στό φῶς τῆς δημοσιότητας οἱ πρῶτες πληροφορίες γιά τό δίκτυο ὑποκλοπῶν πού εἶχε δημιουργήσει ἡ Κυβέρνηση γιά νά παρακολουθεῖ ὑπουργούς καί πολιτικούς ἀντιπάλους της, ἦταν πώς «αὐτό ἀφορᾶ ἰδιῶτες καί ρυπαρά δίκτυα, ὄχι τήν κυβέρνηση.»

Ἐπίκειται ἡ ἀγορά τέταρτης φρεγάτας Belharra ἀπό τήν Γαλλία

Εφημερίς Εστία
ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ καί τέταρτης φρεγάτας Belharra ἀπό τήν Γαλλία ἐξήγγειλε χθές ὁ ὑπουργός Ἐθνικῆς Ἀμύνης κ. Νῖκος Δένδιας κατά τήν συνάντηση μέ τόν Γάλλο ὁμόλογό του στήν Ἀθήνα.

Μέ χρώματα παστέλ, ἀλλά ποιός ἀσχολεῖται μέ αὐτά…

Δημήτρης Καπράνος
«Ναί, τό ξέρω ὅτι ὁ Τέτσης ἔχει φτιάξει κι ἄλλα πορτραῖτα φίλων του, ἀλλά αὐτό τῆς “Α.Π” εἶναι τό μοναδικό στό ὁποῖο ὁ ζωγράφος δούλεψε μέ παστέλ» εἶπε ὁ φίλος, παλαιός φιλότεχνος, ἤρεμος καί χωρίς πολιτικά πάθη, πρός τόν ὁποῖο οἱ περισσότεροι ἀπό τήν παρέα εἴχαμε προστρέξει γιά νά δώσει μιάν ἐξήγηση γιά τό «πῶς βρέθηκε τό πορτραῖτο τῆς συνεργάτιδας τῆς ὑπουργοῦ Πολιτισμοῦ νά ἐκτίθεται στήν Ἐθνική Πινακοθήκη.»