Ἡ «γαλάζια πατρίδα» στά τουρκικά σχολεῖα ἀλλά ἡ Ἑλλάς κοιμᾶται τόν ὕπνο τοῦ δικαίου

Ξυπνῆστε καί καταγγείλατε τήν Συμφωνία Εἰρήνης καί Φιλίας – Διαγράφουν τήν λέξη «Αἰγαῖο», ἀμφισβητοῦν τήν κυριαρχία μας, ψεύδονται γιά τήν Κύπρο καί ἐπιτίθενται στούς Ποντίους

Η ΕΛΛΑΣ ἔχει καταστεῖ χώρα πού δέν διεκδικεῖ τά δίκαιά της καί ὑποχωρεῖ μέ δουλικότητα ἔναντι πάσης ἀμφισβητήσεως καί πάσης αὐθαιρεσίας τῶν γειτόνων. Παραβιάζουν τά Σκόπια καταφώρως τήν Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν, ἡ Ἀθήνα ὑπνώττει. Παραβιάζει καταφώρως ἡ Τουρκία τήν Διακήρυξη τῶν Ἀθηνῶν, ἡ ἑλληνική Κυβέρνησις κοιμᾶται τόν ὕπνο τοῦ δικαίου (ὅσο δίκαιος μπορεῖ νά θεωρεῖται κάποιος πού δέν ἀποδίδει τήν δέουσα σημασία στά ἐθνικά συμφέροντα.)

Ζοῦμε δυστυχῶς μιά κλιμακουμένη κατάσταση ἐθνικῶν ὑποχωρήσεων σέ ὅλα τά ἐπίπεδα. Δέν εἶναι μόνον ἡ Κάσος. Τήν Δευτέρα ἀνοίγουν τά σχολεῖα στήν Τουρκία καί θά ἀρχίσουν νά διδάσκονται τά νέα βιβλία, στά ὁποῖα περίοπτη θέση ἔχουν ἡ θεωρία τῆς «γαλάζιας πατρίδος» καί ἡ ἀμφισβήτησις τῆς ἑλληνικῆς κυριαρχίας. Ἀκόμη καί τήν λέξη «Αἰγαῖο» ἔχουν διαγράψει. Καί ἐμεῖς παραμένουμε ἀδρανεῖς. Καί ὁ Πρωθυπουργός μας ἑτοιμάζεται νά συναντήσει τόν Πρόεδρο Ἐρντογάν στήν ἐπικειμένη γενική συνέλευση τοῦ ΟΗΕ. Νά τόν συναντήσει νά τοῦ πεῖ τί; Θά τοῦ θέσει ἆρά γε τό ζήτημα ὅτι μέ τά καμώματά του παραβιάζει τό πνεῦμα καί τό γράμμα τῆς Διακηρύξεως τῶν Ἀθηνῶν; Θά τολμήσει νά καταγγείλει τήν Συμφωνία Εἰρήνης καί Φιλίας πού ὑποτίθεται ὅτι ἔχουμε συνομολογήσει καί τήν ὁποία ἡ τουρκική πλευρά περιφρονεῖ;

Ἀλλά τί νά περιμένουμε; Ἐδῶ τά Σκόπια παραβιάζουν τήν Συμφωνία τῶν Πρεσπῶν, καί ἐμεῖς ἁπλῶς κλαυθμιρίζουμε ζητῶντας τήν τήρηση τῆς λίαν ἐπαχθοῦς συμφωνίας, τήν ὁποία ἔπρεπε νά ἔχουμε καταγγείλει τήν ἡμέρα πού ἔπεσε ἡ κυβέρνησις τοῦ ΣΥΡΙΖΑ.

Εἶναι αὐτό «δεῖγμα γραφῆς». Καί ἀνοίγει τίς ὀρέξεις καί ἄλλων…

Τό ἐκπαιδευτικό πρόγραμμα τῆς Τουρκίας προετοιμάζει μία νέα γενιά, ἡ ὁποία ἐξ ἁπαλῶν ὀνύχων ἐθίζεται νά συνεχίσει νά προκαλεῖ, νά διεκδικεῖ, νά διαπράττει αὐθαιρεσίες εἰς βάρος τῆς Ἑλλάδος. Καί ἐμεῖς κοιμόμαστε καί ὀνειρευόμαστε ἤρεμα νερά στό Αἰγαῖο.

Γιά αὐτό, τό λεγόμενο «Ἐκπαιδευτικό μοντέλο τοῦ Αἰῶνα τῆς Τουρκίας» περιλαμβάνει καί τήν «γαλάζια πατρίδα» καί τήν «πατρίδα τῶν αἰθέρων».

Ὡς γνωστόν, δέν ὑπάρχει ἀναφορά στό Αἰγαῖο, καί τό ἑλληνικό ἀρχιπέλαγος ὀνομάζεται παραπλανητικά «Θάλασσα τῶν Νησιῶν». Ὁ πλήρης τίτλος τοῦ σχετικοῦ μαθήματος εἶναι «Ἡ Θάλασσα τῶν Νήσων» καί τά δικαιώματα τῆς Τουρκίας σέ αὐτήν. Ὅπως δέ ἐδήλωσε ὁ ὑπουργός Παιδείας Γιουσούφ Τεκίν, θά δίδεται ἔμφασις στήν γεωγραφική θέση τῆς Τουρκίας, μέ χάρτες «πού σχετίζονται μέ τή γαλάζια πατρίδα καί τήν πατρίδα τῶν αἰθέρων.»

Ὅπως δέ ὁ ἴδιος ὑπεγράμμισε: «Κατά τήν διαδικασία αὐτή, ἡ σημασία τῶν χαρακτηριστικῶν τῆς θέσεως τῆς Τουρκίας θά τονισθεῖ μέ τήν χρήση διαφόρων μεθόδων ἀναλύσεως καί τήν ἀνάπτυξη τῆς ἐθνικῆς συνειδήσεως, καί θά ὑποστηριχθεῖ μέ τήν λήψη τῶν ἀπόψεων καί τῶν συναισθημάτων τῶν μαθητῶν σχετικά μέ τό θέμα αὐτό». Στό πλαίσιο αὐτό θά γίνεται ἀναφορά στήν σημασία τῆς «γαλάζιας πατρίδας», καί θά ἀναλύονται οἱ λόγοι γιά τούς ὁποίους ἡ Τουρκία δέν εἶναι συμβαλλόμενο μέρος τῆς Σύμβασης τοῦ ΟΗΕ γιά τό Δίκαιο τῆς Θαλάσσης.

Στήν νέα διδακταία ὕλη γίνεται λόγος γιά «νομικά καί γεωγραφικά δικαιώματα τῆς Τουρκίας στίς θάλασσες» καί «τονίζεται ἡ ἀνάγκη τοῦ πατριωτισμοῦ».

Τά μαθήματα θά περιλαμβάνουν ἐπίσης κεφάλαια γιά τά στρατηγικῆς σημασίας ὀρυχεῖα, τήν διαθεσιμότητα καί τήν συμβολή τῶν ὀρυκτῶν, ἰδίως τοῦ βορίου, στήν τουρκική οἰκονομία. Στό πλαίσιο αὐτό θά ζητεῖται ἀπό τούς ἐκπαιδευτικούς νά θέτουν πρός συζήτηση τό χαρακτηριστικό τῆς Τουρκίας νά εἶναι ἐνεργειακός διάδρομος –σέ σχέση μέ τήν «γαλάζια πατρίδα»– καθώς καί θέματα πού ἀφοροῦν στήν παραγωγή ἐνέργειας.

Ἐπί πλέον, θά διδάσκεται ἡ σημασία τῆς ἐγχώριας βιομηχανικῆς παραγωγῆς, ἰδίως τῆς ἀμυντικῆς βιομηχανίας τῆς Τουρκίας, στήν ἐξωτερική πολιτική.

Ἀπό τήν διαστρέβλωση δέν θά ἐξαιρεθοῦν οὔτε τό Κυπριακό οὔτε ἡ γενοκτονία τῶν Ἀρμενίων. Σύμφωνα μέ τήν φιλοκυβερνητική ἐφημερίδα Yeni Safak, οἱ ἀναφορές στό Κυπριακό θά ἔχουν ὡς αἰχμή τήν σημασία τῆς «Τουρκικῆς Δημοκρατίας τῆς Βορείου Κύπρου», ἐνῷ στό μάθημα τῆς Ἱστορίας, «στόν κατάλογο ἀναγνωσμάτων θά συμπεριληφθοῦν βιβλία γιά τό ἀβάσιμο τῶν αἰτιάσεων γιά τόν Πόντο καί τούς Ἀρμενίους.»

Στό μάθημα «Ἱστορία τῆς Τουρκικῆς Ἐπαναστάσεως καί Κεμαλισμός», οἱ μαθητές θά διδάσκονται τά αἴτια καί τίς συνέπειες τοῦ Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου σέ πολιτικό, κοινωνικό καί οἰκονομικό πλαίσιο, τήν ἔναρξη τῆς περιόδου τοῦ Ψυχροῦ Πολέμου μετά τόν πόλεμο, τήν ἵδρυση τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν καί τοῦ ΔΝΤ, τά «σιωνιστικά κινήματα», τό Παλαιστινιακό ζήτημα καί τήν ἀλλαγή τῆς μορφῆς τῆς ἀποικιοκρατίας.

Ἀντιλαμβάνεται κανείς ὅτι τό πρόγραμμα αὐτό δομήθηκε γιά νά καλλιεργεῖ τόν φανατισμό καί τήν μισαλλοδοξία. Περιθώρια εἰρηνικῆς συνυπάρξεως μέ ἄλλους λαούς δέν ἀφήνει. Καί ἐνῷ ἀπό τήν ἁπλή ἀνάγνωση τοῦ προγράμματος αὐτά εἶναι αὐταπόδεικτα, ἡ Ἑλλάς στέκεται ἀπέναντί τους ἀπαθῶς, λές καί δέν τήν ἀφοροῦν. Ἀσυγχώρητο, ἐνῷ βιώνουμε ἀκόμη τίς ἐπιπτώσεις τῶν γεγονότων τῆς Κάσου καί δέν τολμᾶμε νά πάρουμε ἀπόφαση γιά τήν ἠλεκτρική διασύνδεση μέ τήν Κύπρο!


Κεντρικό θέμα